14.12.2023, Online

DIGITAL MARKETING FORUM 2023

Бізнес-форум про цифровий маркетинг #dmf2023

Digital Marketing Forum - місце зустрічі маркетологів, керівників та власників компаній з метою вивчення ефективних цифрових технологій, каналів залучення та утримання цільової аудиторії.

Сьогодні бізнес в пошуках сучасних підходів та інструментів, а також дієвих і правильних маркетингових стратегій, які б дозволили розвиватися та рости, навіть попри турбулентність та воєнний час. Діджитал-маркетинг відіграє в цьому ключову роль. Однак цифрові канали теж трансформуються, технології стають ще розумнішими, а нове покоління взагалі повністю перебудовує стандарти споживчого досвіду.

Організовуючи Digital Marketing Forum, ми прагнемо показати успішні та провальні кейси в діджитал-стратегіях, розглянути весь комплекс сучасних цифрових інструментів, послухати як маркетологів, так і провайдерів цифрових рішень, вивчити ефективні канали для просування продукції чи послуг в сегментах B2B та B2C.

Спікери

  • Євген Кудрявченко

    ЗАСНОВНИК VINTAGE WEB PRODUCTION

    Засновник Vintage Web Production, співзасновник Ukrainian Digital Community.

    За 17 років пройшов шлях від аматорської веб-студії до продакшена світового рівня. На рахунку студії більш як 200 світових нагород. Особисто продав діджитал послуг на суму більше $25 000 000. Понад 100 публічних виступів.

  • Юлія Андрющенко

    OWNER & CEO KAMENEVA AGENCY

    В сфері маркетингу понад 17 років. Обіймала топові посади на національному та європейському рівнях.

    Раніше Key Account Lead у Corteva Agriscience, Head of Marketing в LNZ Group, Seeds & Campaign Lead в Syngenta, Regional Marketing Lead East Europe в компанії Monsanto.

    У минулому також досвід роботи в FMCG: Bosch & Siemens Home Appliances, Philip Morris Ukraine, Procter & Gamble.

  • Марина Ковальова

    CMO ГРУПИ КОМПАНІЙ SMARTFARMING

    11 років у сфері маркетингу та комунікацій на аграрному, юридичному ринках та в ІТ-секторі (UCAB, Integrites, Liga:Zakon, Август-Україна). Має досвід побудови функції маркетингу "з нуля", запуску та ведення міжнародних проектів.

    У якості фахівця з цифрового маркетингу долучалася до розробки онлайн-платформ, підготовки аналітичних видань та портфоліо для профільних міністерств.

  • Дмитро Воєвода

    HEAD OF DIGITAL VARUS

    Експерт із побудови ефективних каналів залучення клієнтів, створення та розвитку бізнес-продуктів для B2C та B2B, розвитку стартапів на ранніх етапах.

    Досвід - 7 років в маркетингу на керівних посадах (IT, telco, retail, banking). Бренди, з якими пов’язана кар’єра: Київстар, Metinvest Digital, IR Bank, VARUS.

  • Макс Гапчук

    МАРКЕТОЛОГ, ВЕБ-АНАЛІТИК

    У сфері інтернет-маркетингу з 2015 року. Автор школи веб-аналітики PROANALYTICS та автор блогу, Telegram та YouTube каналів ANALYTICS TIPS.

    Сертифікований спеціаліст Google Analytics, лектор у Школі контекстної реклами Тетяни Михальченко, лектор в Академії інтернет-маркетингу WebpromoExperts, лектор у School of Digital Advertising UAMASTER, лектор в онлайн-школі цифрових професій Superludi.

  • Алла Болоховська

    CO-FOUNDER & MARKETING DIRECTOR BTU-CENTER

    18 років у сфері агромаркетингу. Вивела на ринок більше 50 торгових марок для аграрного В2В та В2С секторів. Організувала 100 агрозаходів (виставки, дні поля, конференції, вебінари).

    Створила відділ маркетингу з нуля до 15 фахівців у команді. ТМ "Жива Земля" (біопрепарати для вирощування садових, овочевих та польових культур) представлена у 18 країнах світу.

  • Серж Снєгірьов

    HEAD OF MARKETING TOP CLINIC DENIS

    10 років щастя у медичному маркетингу, 8 приватних клінік в просуванні як співробітник (серед яких Медіком, Мати та дитина, Ilaya, Клініка Вихідного дня та ін.) і більше 23 консалтингових проєктів у сфері приватної медицини.

    Свою кар'єру розпочав 2010 року в компанії Нова Пошта, коли створював та виводив на ринок продукт "Доставка з післяплатою". Адепт in-house команди маркетингу як основи медичного бізнесу.

  • Олександр Рись

    БРЕНД-АМБАСАДОР СЕРВІСУ SENDPULSE

    Експерт у сфері стратегічного та retention маркетингу. Досвід у маркетингу - 15 років, з яких 11 років - у digital-напрямку.

    Автор і викладач курсів зі стратегічного, email, чат-бот маркетингу.

    Спікер (300+ виступів) у сфері digital-маркетингу.

  • Катерина Зубенко

    MARKETING MANAGER SKELAR

    8 років в маркетингу: працювала маркетологом, діджитал-маркетологом, СМО у різних сферах від освіти (DEC, Mudra) до агро (Syngenta).

    Зараз працює в ІТ-компанії SKELAR та розвиває стартап у сфері Mental Health.

  • Неля Руденко

    HEAD OF SMM ОЩАДБАНК

    Виростила найбільшу банківську спільноту України в соцмережах.

    3 роки в маркетингу. 7 років у банківській сфері: від економіста з обслуговування клієнтів до керівниці напрямку SMM

  • Ігор Воловий

    CEO & CO-FOUNDER ELIT-WEB

    За 10 років пройшов шлях від студента до співзасновника та керівника однієї з найбільших агенцій інтернет-маркетингу в Україні зі штатом 120 спеціалістів.

    Відкрив філії у 3 країнах світу: США, Німеччині, Польщі. Керував просуванням в інтернеті таких брендів, як АТБ, SWEET.TV, ROSHEN. Загалом понад 2500 успішних проєктів.

  • Олексій Шаповал

    HEAD OF SEO IPROSPECT UKRAINE

    В SEO більше 8 років. Має досвід роботи в усіх конкурентних нішах як спеціаліст та керівник. Останні 5 років створює та розвиває команди в ролі Head of SEO.

  • Влад Трішкін

    SEO TEAMLEAD PROMODO

    Досвід практичного ведення проєктів - понад 6 років. Працював з великими контентними проєктами (інфо/новини) та сайтами YMYL-тематики.

  • Олена Тищук

    КРЕАТИВНА КОПІРАЙТЕРКА GRAPE

    Понад 1800 днів у креативі, і понад 700 - у рекламі. Створює креативні рішення як для українських брендів, так і міжнародних компаній у бренд-маркетинговій агенції Grape.

    Проводила консультації зі сторітелінгу та SMM для соціальних та культурних ініціатив. Була редакторкою медійних спецпроєктів про важливе, серед іншого стала співавторкою книжки для підлітків "Талант: інструкція з використання".

  • Герман Сєвальнєв

    СПІВЗАСНОВНИК МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ ВДВОХ

    Разом із командою ВДВОХ допомагає знайти відповідь на питання "чим ми будемо цікавим своїм клієнтам?". 10 років маркетує, таргетує, робить SMM, керує та розвиває.

    Серед щасливих клієнтів: Kärcher, Hennessy (LVMH), Hörmann, Hyundai, Sanofi. Серед розумних студентів - більше 500 слухачів курсів по SMM і діджитал-маркетингу в NIMA, KAMA, IMB Academy, DTEK Academy.

Програма

09:50-10:00

Підключення до онлайн-трансляції


10:00

Відкриття форуму


10:00-10:20

Управління змінами. Як адаптуються наші клієнти і ми?

Євген Кудрявченко, засновник Vintage Web Production


10:20-10:40

Як зберегти клієнтів та вийти на нові ринки в умовах війни?

  • Як маркетингова агенція Kameneva Agency вижила після повномасштабного вторгнення, маючи лише українських клієнтів?

  • Чи потрібен маркетинг під час війни?

  • З чим стикнулися в агенції, шукаючи клієнтів за кордоном?

Юлія Андрющенко, Owner & CEO Kameneva Agency


10:40-11:00

Діджитал-маркетинг в умовах турбулентності: як розставити пріоритети та оцінити ефективність

  • Цифровий маркетинг до та під час війни: в чому різниця?

  • Планування, пріоритети, бюджети: переймати досвід чи набивати гулі?

  • Його величність контент – як змінилися зміст та цінність

Марина Ковальова, CMO групи компаній SmartFarming


11:00-11:20

Де знаходити нових користувачів та як мотивувати клієнтів встановлювати мобільний застосунок? Партнерство, офлайн, класичні канали та нестандартні рішення

Дмитро Воєвода, Head of Digital VARUS


11:20-11:40

ТОП трендів в аналітиці даних

Макс Гапчук, маркетолог, веб-аналітик


11:40-12:00

B2C-маркетинг в часи турбулентності: які рішення ефективні та роль у цьому діджитал-каналів: Facebook, Instagram, кооперація з блогерами. Кейс БТУ-Центр

Алла Болоховська, Co-founder & Marketing Director BTU-CENTER


12:00-12:20

Старт 2022 під час війни! Медичний сайт як основний інструмент для просування. Кейс TOP Clinic DENIS

  • Що цікавого в цьому проєкті?

  • Відмінності та складнощі при старті

  • Склад команди маркетингу

  • Що зроблено і що плануємо?

  • Результати через рік роботи

Серж Снєгірьов, Head of Marketing TOP Clinic DENIS


12:20-12:40

Тренди email і чат-бот маркетингу: кейси SendPulse, Prometheus, Hillel IT School

Олександр Рись, бренд-амбасадор сервісу SendPulse


12:40-13:00

Soft і hard skills: без чого не обійтись в діджитал-сфері

Катерина Зубенко, Marketing Manager SKELAR


13:00-13:20

Мій Instagram та TikTok: як Ощад підкорює соцмережі

  • Як інтегрували нову комунікаційну платформу "Моє" у соцмережах

  • Як автокредит в Інсті продали

  • Як збираємо кошти на відбудову укриттів

  • Як підтримуємо бізнес

  • Як з’явилась ідея, коли TikTok лише набирав оберти

Неля Руденко, Head of SMM Ощадбанк


13:20-13:40

Міжнародний інтернет-маркетинг: тонкощі та підводні камені

  • Кейс Fast Line Studio - мережа салонів краси, яку вивели на закордонний ринок

  • Кейс Foodex24 - український стартап служби доставки, який перемістився в Польщу

  • Кейс Nova 365 Corporation - компанія зі встановлення вікон в Канаді

Ігор Воловий, CEO & Co-founder Elit-Web


13:40-14:00

Як SEO може врятувати бізнес під час війни: успішні кейси і рекомендації на 2024 рік

  • Основні зміни в тактиці SEO-просування за результатами аплейтів 2023

  • Практичні кейси: як SEO рятував бізнес в час, коли були зупинені рекламні кампанії

  • Рекомендації щодо роботи з органікою для бізнесу на 2024 рік

Олексій Шаповал, Head of SEO iProspect Ukraine


14:00-14:20

Як змінився об'єм україномовних запитів в Google. Аналітичний огляд в розрізі різних сфер діяльності та ніш

Влад Трішкін, SEO TeamLead Promodo


14:20-14:40

Креативу без ідеї не існує: що таке бігайдія і як вона допомагає створювати комунікацію

Олена Тищук, креативна копірайтерка GRAPE


14:40-15:00

Чи є користь із блогерів? Як ми отримали 7 млн контактів дешевше, ніж з медійної реклами. Кейс Kärcher

Герман Сєвальнєв, співзасновник маркетингової агенції ВДВОХ


15:00

Завершення форуму

Реєстрація

ВІДЕОЗАПИС

1 500 грн

  • Презентації спікерів

  • Відеозапис форуму

ПАРТНЕР

Можливість презентувати аудиторії рішення чи продукт: виступ-презентація, розміщення ролл-апа, розміщення стенда, роздаткові матеріали та інші маркетингові опції

МЕДІА-ПАРТНЕР

Надішліть заявку, якщо бажаєте стати інформаційним партнером форуму

*Для ЗМІ, профільних медіа-ресурсів, блогерів

Фото з останнього форуму

Медіа-партнери

Facebook Event

Слідкуйте за сторінкою форуму у Facebook, аби бути в курсі всіх актуальних новин

Контакти

+380979006327 (Viber, WhatsApp, Telegram)

info@digitalforum.pro