23.09.2025, Київ та Онлайн

DIGITAL MEDICINE & PHARMA FORUM 2025

Бізнес-форум про цифровізацію медицини та фарми #dmpf2025

Digital Medicine & Pharma Forum 2025 — бізнес-форум, що об'єднує лідерів медицини, фарми та ІТ для обговорення цифрових рішень, інноваційних технологій і трансформації галузі охорони здоров’я.

Цифровізація медицини та фармацевтики в Україні набирає обертів — електронні медичні записи, eHealth, електронні рецепти, телемедицина, аналітика великих даних, мобільні додатки для пацієнтів, автоматизація аптек і впровадження ШІ стають новою реальністю. Ці інструменти підвищують ефективність системи охорони здоров’я, покращують якість лікування та роблять послуги доступнішими.

Digital Medicine & Pharma Forum 2025 — простір для обговорення цифрової трансформації медичної та фармацевтичної галузей в Україні. Тут зустрінуться представники клінік, фармкомпаній, ІТ-бізнесу, стартапів та державних eHealth-структур, аби презентувати кейси, обговорити виклики та сформувати бачення цифрового майбутнього охорони здоров’я в Україні.

Аудиторія

  • Приватні клініки

  • HealthTech & MedTech стартапи

  • Фармацевтичні компанії

  • Аптечні мережі

  • ІТ-компанії (що створюють рішення для медицини)

  • Інвестори та венчурні фонди

  • Представники державних eHealth-інституцій

Ключові теми і технології

  • eHealth та електронні медичні записи

  • Телемедицина та дистанційний моніторинг пацієнтів

  • Big Data та аналітика для медицини і фарми

  • Штучний інтелект (AI) у діагностиці, лікуванні та дослідженнях

  • Автоматизація клінічних процесів та обліку пацієнтів

  • Цифрові рішення для аптек та фармдистрибуції

  • Мобільні додатки для пацієнтів і лікарів

  • IoT у медичних пристроях (wearables, сенсори, трекери)

  • Блокчейн у фармацевтичному ланцюгу постачання

  • Цифрові рішення для клінічних досліджень

  • Персоналізована медицина та генетичне тестування

  • Кібербезпека в медичних системах

  • ERP/CRM системи для медичних закладів

  • AR/VR для навчання медперсоналу та візуалізації процедур

  • Фарммаркетинг та digital-комунікації з пацієнтами

  • Цифровізація медичної освіти та підготовки кадрів

  • Інтеграція приватного та державного секторів у digital-реформі охорони здоров’я

  • Електронні рецепти та електронна звітність

Спікери

  • Олександр Ємець

    В.о. генерального директора ДП "Електронне здоров’я"

    Експерт з цифрової трансформації медицини, керує розробкою ключових національних eHealth-рішень та 9 державних реєстрів у сфері охорони здоров’я. Просуває впровадження AI, Big Data та телемедицини в Україні.

  • Роман Михайленко

    Директор напрямку Neuron (Big Data and Advertising) у Helsi

    Сертифікований Data Protection Officer. Впроваджував Helsi у Києві та Харкові, супроводжував проєкт із впровадження електронного запису до центрів вакцинації під час пандемії коронавірусу.

  • Марина Чирва

    Заступник генерального директора групи компаній Новий Зір, Ексімер, Kabimed

    Експерт з понад 20-річним досвідом управління у приватній медичній мережі. Має глибоку експертизу в побудові ефективних команд та трансформації бізнесу, поєднуючи стратегічне бачення з практичним управлінським досвідом.

  • Юлія Тичинська

    CEO Tayra.ai

    Серійна підприємиця з понад 8-річним досвідом у впровадженні інновацій у медичну сферу. Новаторка, яка інтерпретує штучний інтелект у медичні процеси.

  • Петро Гуцало

    Співвласник та CEO приватної медичної компанії Клініка Медея

    Розвиває одну з найбільших мереж приватних поліклінік в Україні. Клініка Медея - 26 років досвіду, понад 50 фахівців і більше 100 тис пацієнтів.

  • Віталій Іванов

    Head of Retention Marketing в Netpeak Ukraine

    Має понад 5 років досвіду в email- та retention-маркетингу. Керував розробкою 30+ чат-ботів, зокрема з інтеграцією AI. Реалізував успішні проєкти для OLX, Readeat, клініки Медея, видавництва Старий Лев, ALFA Smart Agro та інших компаній у різних галузях.

  • Ніна Музиченко

    Керівник Digital-напрямку в Медична лабораторія ДІЛА

    10 років у digital-маркетингу. Починала шлях із позиції SEO-спеціаліста. Має досвід роботи в медичній, фінансовій сферах та e-commerce. Спеціалізується на побудові ефективних воронок продажів, оптимізації сайтів, підвищенні конверсії та аналітиці.

  • Ігор Воловий

    CEO & Co-founder агенції інтернет маркетингу Elit-Web

    За 10 років пройшов шлях від студента до співзасновника та керівника однієї з найбільших інтернет-маркетингових агенцій України з командою 120+ фахівців. Відкрив філії у США, Німеччині та Польщі, реалізував понад 2500 проєктів, зокрема для АТБ, SWEET.TV та ROSHEN.

  • Лілія Чуяс

    Директор з маркетингу КЛІНІКА МЕДІКОМ

    Понад 6 років у медичному маркетингу: від регіональних та всеукраїнських проєктів до провідних приватних клінік (ISIDA, МЕДІКОМ). Автор системи наскрізної аналітики, що доводить: маркетинг має говорити цифрами. Досягає ROI понад 300% та проводить аудит медичного бізнесу з впровадженням дієвих рішень.

  • Валентин Зубаль

    Керівник відділу продажів в UniTalk

    Має 8 років досвіду у сфері продажів, зокрема 5 років у телекомі, де побудував відділ продажів з нуля в UniTalk, реалізував понад 100 успішних проєктів з автоматизації комунікацій у бізнесі. Фокусується на оптимізації процесів обробки звернень, продажів та клієнтського сервісу за допомогою AI, виступає на галузевих форумах на теми автоматизації комунікацій, діджиталізації бізнесу та масштабування сервісу.

  • Максим Рабінович

    CEO Healthy Mind

    ТОП-менеджер з понад 20-річним досвідом у провідних корпораціях енергетики, логістики та автогалузі. Експерт у бізнес-трансформаціях, розвитку партнерств і формуванні високоефективних команд, з глибокою експертизою у масштабуванні бізнесу.

  • Яніс Розенберг

    Менеджер з корпоративних продажів Центр Бізнес-Технологій (член Спілки Автоматизаторів Бізнесу)

  • Кирило Гончарук

    Засновник і CEO CheckEye

    Понад 20 років досвіду у сфері цифрової трансформації та кібербезпеки. Визнаний технічним директором року в Європі, Африці та на Близькому Сході. Член правління Української Діабетичної Федерації.

  • Дмитро Горілик

    CEO DrugCard

    Співзасновник та СЕО DrugCard, голова кластера Techosystems Health, ментор Ideas Center UCU. Експерт з інновацій у фармаконагляді, зосереджений на автоматизації та вдосконаленні процесів скринінгу літератури.

  • Олеся Дячишин

    СЕО Thundermark та засновниця LifesaverSIM

    Має понад 20 років досвіду у веденні бізнесу та 10 років у викладанні економічних дисциплін. Засновник і керівник сервісних та продуктових IT- і game dev-компаній, нині розвиває напрям у сфері Defense Tech. Експертиза охоплює формування бізнес-моделей і команд, операційне та фінансове управління, HR-менеджмент.

  • Євгенія Клепа

    Директорка з інновацій та підприємництва SET University

    Стратегічна інноваторка та архітекторка екосистем у HealthTech і MedTech з понад 12-річним досвідом. Менторила 500+ стартапів (DressX, Knopka, AxDraft), які залучили $30 млн інвестицій, та допомагає розвивати партнерства між стартапами й великими компаніями. Часто виступає на конференціях в Україні та Європі.

  • Олександр Феллер

    Senior Customer Success Manager eSputnik

    Понад 5 років досвіду та 50+ проєктів у e-commerce і мобільних застосунках. Спеціалізація - автоматизація маркетингових процесів і розвиток retention-маркетингу. Фокус - ШІ-персоналізація, омніканальна комунікація та lifecycle-стратегії, що підвищують revenue, LTV і частоту покупок.

  • Олег Косс

    Засновник агенції клієнтського досвіду Lanka.CX

    Експерт із понад 15-річним досвідом роботи з провідними компаніями України, зокрема Teva, EVA, Comfy, Сільпо, МХП, Нова Пошта, Varus, OLX, Unicef, ПУМБ, dom.ria, prom.ua. Допомагає бізнесу перетворювати клієнтоцентричність на системну конкурентну перевагу.

  • Марія Кайтан

    Керівниця відділу корпоративних комунікацій Фармацевтична компанія Дарниця

    Журналістка за фахом із понад 10-річним досвідом у комунікаціях для бізнесу, держсектору та NGO. Працювала в оборонно-промисловій, аграрній та фармацевтичній сферах. Її проєкти відзначені бронзою Effie, нагородами IAB MIXX Awards, UCS 204, MMR та "Краще корпоративне медіа". Двічі у складі команди отримувала титул Best Marketing Team.

  • Павло Пискун

    Директор з ефективності ведення бізнесу та цифрової трансформації Тева Україна

    Експерт із понад 12-річним досвідом у фармацевтичній галузі. Очолює напрямки ефективності роботи зовнішньої служби, цифрового управління, бізнес-експертизи, багатоканального маркетингу, аналітики та розвитку команди продажів. Спеціалізується на управлінні бізнес-аналітикою, CRM-системами, впровадженні штучного інтелекту, дослідженні ринку та комплексному управлінні проєктами.

  • Анастасія Фербей

    Senior Brand Manager Rx Recordati

    Понад 10 років досвіду у фармацевтичному маркетингу та просуванні брендів, пройшовши шлях від медичного представника до старшого бренд-менеджера міжнародної компанії Recordati. Експертизу формує управління брендами Rx, digital-маркетинг у фармацевтиці та event-маркетинг для лікарів і фармацевтів. Навчалася у провідних міжнародних бізнес-школах, серед яких IMD Business School, а також має сертифікати з e-commerce, digital promotion та SMM (Digital Marketing Institute, Ireland).

*Склад спікерів формується

200+ делегатів

Форум збере лідерів медицини, фарми та цифрових технологій на одному майданчику

20+ спікерів

Експерти медичної сфери, фарми та ІТ презентують сучасні технології, які змінюють галузь

8 годин

Цінного контенту, нетворкінгу та обміну досвідом

Партнери

Партнер з автоматизації

Експо-партнер

Партнер

Партнер

Партнер

Програма

*Програма формується

00:00-00:00

Реєстрація та ранкова кава


00:00-00:00

Відкриття форуму


00:00-00:00

Дискусія: Цифрова медицина без ілюзій: що працює, що ні, і куди рухаємось?

Питання:

  1. Як зберегти темп цифровізації системи охорони здоров’я в умовах обмежених ресурсів і постійних викликів?

  2. Якими мають бути пріоритети національної стратегії цифрової медицини та яке місце в ній посідає фармацевтична галузь?

  3. Які цифрові сервіси є найбільш затребуваними в українській медицині сьогодні та з чиєї ініціативи вони повинні впроваджуватись?

  4. Які бар’єри стримують масштабування успішних цифрових рішень у великих медичних системах і на рівні держави?

  5. Якою має бути ефективна модель співпраці між державою, ІТ-сектором та фармою у процесі цифрової трансформації?

  6. Наскільки готова система охорони здоров’я до впровадження ШІ, телемедицини та цифрових сервісів нового покоління, і що стримує їх розвиток?

  7. Як змінити підхід до підготовки медичних працівників, щоб забезпечити їхню ефективну роботу в цифровому середовищі?

Модератор:

Учасники дискусії:


00:00-00:00

Медицина без клавіатури: як голос і AI звільняють лікарів від рутини

Юлія Тичинська, CEO Tayra.ai


00:00-00:00

Цифрова рецепція: як чат-боти трансформують комунікацію з пацієнтами. Додаткові можливості з AI

  • Як виникла ідея цифрової рецепції та цілі розробки бота?

  • Реалізація чат-бота: архітектура, сценарії, інтеграція

  • Які результати від впровадження цифрової рецепції?

  • AI - нові можливості для трансформації клієнтського досвіду

  • Висновки та Q&A

Петро Гуцало, співвласник та CEO приватної медичної компанії Клініка Медея та Віталій Іванов, Head of Retention Marketing в Netpeak Ukraine


00:00-00:00

Масштабування бюджету без втрати рентабельності: Elit-Web + Dila = успішний кейс контекстної реклами в медичній ніші

  • Як Google обмежує категорію "Здоров’я" та що з цим робити?

  • Що робити, коли попит падає через зовнішні чинники?

  • Чому при збільшенні бюджету результат не росте пропорційно і як це виправити?

Ніна Музиченко, керівник Digital-напрямку в Медична лабораторія ДІЛА та Ігор Воловий, CEO & Co-founder агенції інтернет маркетингу Elit-Web


00:00-00:00

Наскрізна аналітика в медичному маркетингу: як навчитися формувати, "читати" та розуміти цифри або як аналітика стала стратегічним інструментом впливу маркетингу

Лілія Чуяс, директор з маркетингу КЛІНІКА МЕДІКОМ


00:00-00:00

Як ШІ трансформує комунікацію з клієнтами

Валентин Зубаль, керівник відділу продажів в UniTalk


00:00-00:00

Кава-брейк та нетворкінг


00:00-00:00

Чекап психоемоційного стану людей в Україні: від соціології до об’єктивної оцінки

  • Ментальне здоров’я та бізнес-показники: цифри, факти, інструменти та вплив

  • Реальність повноцінного чекапа психоемоційного стану за 8 хвилин

  • Як скринінг допомагає в проєктах психологічної реабілітації нації?

  • Як чекап може навчити українців дбати про своє ментальне здоров’я?

Максим Рабінович, CEO Healthy Mind


00:00-00:00

Успішна співпраця з медичними закладами. МІС "BAS Медицина"

Яніс Розенберг, менеджер з корпоративних продажів Центр Бізнес-Технологій (член Спілки Автоматизаторів Бізнесу)


00:00-00:00

Дискусія: Точка росту: як ІТ-стартапи змінюють медицину, фарму та доступ до здоров’я?

Питання:

  1. Які болючі проблеми медицини та фарми в Україні сьогодні можуть бути вирішені за допомогою ІТ-продуктів та стартапів?

  2. Що заважає масштабуванню HealthTech-рішень в Україні: брак довіри, відсутність інтеграцій, слабкий попит чи інше?

  3. Які типи HealthTech або MedTech продуктів мають найбільший потенціал зростання найближчими роками в Україні?

  4. Чи готові фармкомпанії, клініки та аптечні мережі до співпраці зі стартапами? Які формати партнерства найбільш ефективні?

  5. Які умови потрібні від держави, щоб HealthTech-ринок міг активно розвиватись?

  6. Як штучний інтелект змінює підхід до діагностики, лікування, обслуговування пацієнтів або оптимізації фарм-бізнесу?

  7. Які бізнес-моделі працюють в українському HealthTech: B2B, B2C, B2G? Як знайти win-win між стартапами та системними гравцями?

Модератор: Євгенія Клепа, директорка з інновацій та підприємництва SET University

Учасники дискусії:

  • Кирило Гончарук, засновник і CEO CheckEye

  • Дмитро Горілик, CEO DrugCard

  • Максим Рабінович, СЕО Healthy Mind

  • Олеся Дячишин, CEO Thundermark та засновниця LifesaverSIM


00:00-00:00

Ефективний маркетинг на досвіді Liki24: AI, автоматизація та персоналізація продажів

Олександр Феллер, Senior Customer Success Manager eSputnik


00:00-00:00

Кава-брейк та нетворкінг


00:00-00:00

Без ілюзій: чесний погляд лікарів на комунікацію з фармою

  • Чому більшість візитів медпредставників не створюють цінності для лікарів?

  • Які повідомлення фармкомпаній у цифрових каналах відштовхують аудиторію?

  • Результати глибинних інтерв’ю з лікарями: що вони цінують у комунікації

  • Як говорити, щоб вас слухали: принципи win-win взаємодії з лікарями? Практики, від яких варто відмовитися вже завтра

  • Реальні приклади та кейси без цензури

Олег Косс, засновник агенції клієнтського досвіду Lanka.CX


00:00-00:00

Сенси, цифровізація, сталість: нова формула комунікацій у фармі

Марія Кайтан, керівниця відділу корпоративних комунікацій Фармацевтична компанія Дарниця


00:00-00:00

Штучний інтелект: зміна правил гри

Павло Пискун, директор з ефективності ведення бізнесу та цифрової трансформації Тева Україна


00:00-00:00

Oмніканальна комунікація Rx‑брендів: залучення лікарів через діджитал-інструменти

Анастасія Фербей, Senior Brand Manager Rx Recordati


00:00

Завершення форуму

Формат

  • Виступи ключових спікерів та експертів

  • Презентації цифрових продуктів

  • Демонстрація кейсів з цифровізації галузі

  • Панельні дискусії

  • Нетворкінг та кава-брейки

  • Експо-зона ІТ-рішень

Реєстрація

ОФЛАЙН

4 000 грн

  • Участь та нетворкінг офлайн

  • Кава-брейки

  • Інформаційні матеріали від партнерів

  • Презентації спікерів

  • Відеозапис та фотозвіт форуму

*При реєстрації 2 і більше учасників, діє знижка 20%: 2 учасники - 6 400 грн, 3 учасники - 9 600 грн, 4 учасники - 12 800 грн, 5 учасників - 16 000 грн

ОНЛАЙН + ВІДЕОЗАПИС

2 500 грн

  • Участь онлайн

  • Презентації спікерів

  • Відеозапис форуму

*Оплата фіксованої суми 2 500 грн дає можливість отримати відеозапис форуму та взяти участь онлайн до 5 представникам від компанії

ПАРТНЕР

Можливість презентувати аудиторії рішення чи продукт: виступ-презентація, розміщення ролл-апа, розміщення стенда, роздаткові матеріали та інші маркетингові опції

МЕДІА-ПАРТНЕР

Надішліть заявку, якщо бажаєте стати інформаційним партнером форуму

*Для ЗМІ, профільних медіа-ресурсів, блогерів

Фото з минулих форумів

Медіа-партнери

Форум у соціальних мережах

Підписуйтеся, щоб першими дізнаватись про спікерів, програму та новини заходу