 
        
        
      
    
    11.11.2025, Київ та Онлайн
DIGITAL RETAIL FORUM 2025
Бізнес-форум про цифровізацію ритейлу та електронної комерції #drf2025
Digital Retail Forum 2025 — галузевий форум про цифровізацію ритейлу та e-commerce в Україні. Захід збере провідні компанії для обговорення технологій, трендів і рішень, які трансформують торгівлю в нових умовах.
Ритейл та електронна комерція в Україні швидко трансформуються під впливом технологій, змін у поведінці споживачів і потреби в ефективності. Бізнес активно впроваджує цифрові інструменти, автоматизацію, мобільні сервіси, аналітику та омніканальні рішення, щоб залишатися конкурентоспроможним і гнучким.
Digital Retail Forum 2025 — форум для обговорення того, як українські ритейлери адаптуються до сучасних умов через технології. Захід об’єднає представників торгових мереж, e-commerce, маркетплейсів, системних інтеграторів і digital-команд, щоб обмінятися кейсами впровадження ІТ-рішень, посилення конкурентоспроможності та адаптації до нових викликів ринку.
Аудиторія
- Продовольчі та непродовольчі торговельні мережі
- E-commerce-компанії та онлайн-магазини
- Маркетплейси
- Ритейл-бренди (одяг, техніка, косметика, DIY, зоотовари тощо)
- FMCG-компанії
- Локальні та національні дистриб’ютори
- Оператори доставки й логістичні сервіси для ритейлу
- Розробники ІТ-рішень для торгівлі та e-commerce
- Інтегратори касових, CRM, ERP, WMS та POS-систем
- Компанії з клієнтського сервісу, маркетингу та аналітики
- Платіжні провайдери, фінтех-рішення для торгівлі
- Рекламні та медіа агентства, digital-команди ритейлу
- Стартапи у сфері retail tech та e-commerce tech
Ключові теми і технології
- Цифрова трансформація ритейлу 
- Омніканальні стратегії продажів 
- Автоматизація магазинів і back-office 
- Рішення для e-commerce та маркетплейсів 
- Управління клієнтським досвідом (CX) 
- Аналітика споживчої поведінки 
- Big Data у торгівлі 
- Штучний інтелект і персоналізація 
- CRM- та ERP-системи для ритейлу 
- Мобільні застосунки для торгівлі 
- Системи лояльності нового покоління 
- Безпечні та зручні платіжні рішення 
- Кібербезпека в ритейлі 
- Управління ланцюгом постачання (supply chain tech) 
- WMS та логістичні платформи для доставки 
- Рішення для управління асортиментом і ціноутворенням 
- Використання AR/VR у взаємодії з клієнтами 
- Віддалене управління персоналом і магазинами 
- Роль маркетингу в digital-ритейлі 
- Інтеграція онлайн- та офлайн-каналів 
- Генеративний AI у комунікаціях і контенті 
- Рішення для швидкої аналітики продажів у реальному часі 
- Стійкість, енергоефективність та green retail 
Спікери
- 
      
      
      
        
  
       Микола ЧумакСпівзасновник та CEO IDNT Має понад 20 років досвіду у створенні ефективних ритейл-стратегій і сервісних моделей для торговельних мереж, банків і сервісних компаній. Під керівництвом Миколи компанія IDNT реалізувала проєкти у понад 10 країнах світу: від США до Філіппін. Серед клієнтів - Нова пошта, Rozetka, Foxtrot, EVA, Kyivstar, Samsung та інші провідні бренди. 
- 
      
      
      
        
  
       Руслан МурадосіловHead of Supply Chain Department COMFY Експерт з управління ланцюгами постачання з 7 річним досвідом, який охоплює побутову техніку та електроніку, FMCG і аптечний ритейл. Успішно реалізовував проєкти з впровадження спеціалізованих програм управління товарними запасами. Спеціалізується на впровадженні цифрових рішень для підвищення стійкості та прозорості ланцюгів постачання, оптимізації товарних запасів та побудові ефективних команд. 
- 
      
      
      
        
  
       Олексій ГришинДиректор з контрактної логістики Нова Пошта 
- 
      
      
      
        
  
       Антон ДзюбенкоДиректор з розвитку міжнародного бізнесу Нова Пошта 
- 
      
      
      
        
  
       Антон БабенкоCIO KIDDISVIT, CEO МАППА ФЕМЕЛІ Експерт із ІТ-супроводу бізнесу під ключ. Спеціалізується на стратегічному плануванні, архітектурі цифрових рішень, інформаційній безпеці та впровадженні корпоративних застосунків. 
- 
      
      
      
        
  
       Євген КатричЗасновник та CEO компанії WEBSPARK Підприємець із понад 20-річним досвідом у сфері IT. Заснував кілька бізнесів у галузі технологій та ритейлу. Спеціалізується на створенні й масштабуванні двосторонніх маркетплейсів і продуктових рішень. 
- 
      
      
      
        
  
       Віталій КондратюкHead of Retention Strategy Department CDP eSputnik Фахівець із розвитку бізнесу, продажів та retention-маркетингу. Має понад 20 років досвіду роботи в ритейлі. 
- 
      
      
      
        
  
       Оксана ФоменкоRetention & Email Marketing Specialist MasterZoo Спеціалістка з e-mail маркетингу та retention-напрямку. Має понад 6 років досвіду роботи в ритейлі. 
- 
      
      
      
        
  
       Олексій ВовкКерівник команди проєктних менеджерів та впровадження Дії З 2021 року розвиває напрямок інтеграції Дії у сервіси бізнесу, щоб українці могли користуватися цифровими інструментами у якомога більшій кількості життєвих ситуацій, а компанії - працювали швидше та ефективніше. 
- 
      
      
      
        
  
       Олександр РольськийCEO newage Експерт із 12-річним досвідом у рекламі, аналітиці та стратегії. Сертифікований тренер GMP, керує командою, розвиває клієнтський портфель і впроваджує ефективні процеси. Співавтор методології Цілісного аналізу медійної реклами, реалізував понад 100 успішних кейсів. Постійний спікер профільних заходів та автор матеріалів про рекламні технології. 
- 
      
      
      
        
  
       Олексій МамонтовCEO та партнер digital-маркетингової агенції Inweb Має понад 7 років досвіду у сфері digital-маркетингу. Спеціалізується на розробці та реалізації бізнес- і маркетингових стратегій. 
- 
      
      
      
        
  
       Денис СтуденніковСОО Турум-бурум UX/UI-експерт із 9-річним досвідом. Працював із Samsung, Intertop, Thule, Shabo, Dobovo. Член експертної ради CX Excellence Awards 2025, спікер Програми розвитку ритейлу від Google. Регулярний спікер вебінарів і конференцій від Plerdy, UAATeam, Webinale (Берлін), Online Ecommerce Conference for Conversion Growth спільно з CXL, Hotjar, Optimizely та Baymard Institute. 
- 
      
      
      
        
  
       Ігор ВоловийCEO & Co-founder Elit-Web За 10 років пройшов шлях від студента до співзасновника та керівника однієї з найбільших інтернет-маркетингових агенцій України з командою 120+ фахівців. Відкрив філії у США, Німеччині та Польщі, реалізував понад 2500 проєктів, зокрема для АТБ, SWEET.TV та ROSHEN. 
- 
      
      
      
        
  
       Алла ПетриченкоЗасновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express Експертка в сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції. Має понад 15 років досвіду в e-Commerce, веб-маркетингу та побудові бізнес-процесів. Організаторка освітніх програм, спікерка платформи Дія.Бізнес. 
- 
      
      
      
        
  
       Володимир ПоліщукCEO та співзасновник MUST marketing agency, експерт AllRetail.ua, а також викладач маркетингу й бренд-менеджменту у KSE Graduate Business School та ІТ СТЕП Університет Маркетинг-експерт із 15+ роками досвіду в українському ритейлі та FMCG. Працював Chief Brand Officer у Родинна ковбаска, Marketing Director у мережах Територія мінімальних цін, ЖУК та медичній лабораторії Medis. Спеціалізується на розвитку брендів, управлінні споживчим досвідом і впровадженні маркетингових інновацій. 
*Склад спікерів формується
 
        
        
      
    
    200+ делегатів
Форум збере ІТ-фахівців, digital-лідерів і представників ритейлу та e-commerce з усієї України
20+ спікерів
Експерти з ІТ, ритейлу та e-commerce поділяться кейсами цифровізації, автоматизації та впровадження технологій
8 годин
Цінного контенту, нетворкінгу та обміну досвідом
Партнери
Партнер з автоматизації
Партнер
Логістичний партнер
Партнер із персоналізації клієнтського досвіду
Партнер
Програма
*Програма формується
00:00-00:00
Реєстрація, ранкова кава та нетворкінг
00:00-00:00
Відкриття форуму
00:00-00:00
Дискусія: Ритейл 2025 – трансформація класичних мереж в епоху даних, технологій і нового споживача
Питання:
- Як змінилась поведінка українського покупця за останні два роки і як мережі адаптують стратегії під нові очікування? 
- Які інновації в класичному ритейлі реально спрацювали в Україні: self-checkout, мобільні додатки, програми лояльності, AI-аналітика? 
- Як ритейл балансує між оптимізацією витрат і розвитком клієнтського досвіду? 
- Чи є маркетплейси партнерами чи конкурентами та як змінюється модель офлайн/онлайн? 
- Наскільки українські мережі готові до омніканальності: чи бачить клієнт єдиний бренд у магазині, додатку та доставці? 
- Які технологічні рішення сьогодні приносять найбільший бізнес-ефект: аналітика, автоматизація, прогнозування, AI? 
- Що стане головним драйвером ритейлу у 2026–2027 роках: AI, персоналізація, клієнтський досвід, сервіс чи щось нове? 
Модератор: Микола Чумак, співзасновник та CEO IDNT
Учасники дискусії:
00:00-00:00
ІВР в дії: Як синхронізувати ланцюг постачання з реальністю
Руслан Мурадосілов, Head of Supply Chain Department COMFY
00:00-00:00
Тема презентації уточнюється
Антон Дзюбенко, директор з розвитку міжнародного бізнесу Нова Пошта
00:00-00:00
Кава-брейк та нетворкінг
00:00-00:00
IT-стратегія поза технологіями: що є цінністю та чому важливо мислити критично
Антон Бабенко, CIO KIDDISVIT, CEO МАППА ФЕМЕЛІ
00:00-00:00
Кейс впровадження online-примірочної на базі ШІ для fashion-ритейлера KAPSULA
- Практичний досвід інтеграції технологій штучного інтелекту в продукти 
- Як технології штучного інтелекту змінюють досвід покупок, зокрема, у fashion-ритейлі 
- Етапи створення та інтеграції віртуальної примірочної: від ідеї до реального застосування 
- Фейли, з якими ми зіштовхнулися при інтеграції 
- Результати для бізнесу: вплив на конверсію і залученість клієнтів 
Євген Катрич, засновник та CEO компанії WEBSPARK
00:00-00:00
Кава-брейк та нетворкінг
00:00-00:00
Дія для ритейлу: як державні цифрові інструменти підвищують ефективність бізнесу
- Які цифрові інструменти Дії вже сьогодні допомагають представникам e-commerce та ритейлу 
- Як ці сервіси роблять бізнес ефективнішим, швидшим і ближчим до клієнтів 
Олексій Вовк, керівник команди проєктних менеджерів та впровадження Дії
00:00-00:00
Діджитал-Україна 2025 під мікроскопом: тренди, аудиторії та формула результату
- Де зараз ваша аудиторія та що вона готова купувати: свіжі дані про поведінку й купівельну спроможність українців у 2025 
- Полювання на преміум-користувача - 5 млн українців платять за контент і сервіси: як їх знайти, зацікавити та розрахувати вартість залучення 
- Оптимальна частота контакту, найдієвіші комбінації каналів і реальні ціни розміщення у топових YouTube-нішах 
Олександр Рольський, CEO newage
00:00-00:00
Дискусія: E-commerce & Marketplaces 2025 – що змінить онлайн-торгівлю в Україні
Питання:
- Як змінилась поведінка українського онлайн-покупця і як бізнеси адаптують свої стратегії під нову реальність? 
- Маркетплейси чи власний e-commerce: хто реально виграє у боротьбі за клієнта? 
- Генеративний AI у маркетингу та e-commerce: які рішення вже приносять продажі, а що ще тестується? 
- Як дані, аналітика та персоналізація допомагають e-commerce краще розуміти клієнта та підвищувати конверсії? 
- Які digital-інструменти сьогодні працюють без великих бюджетів та що обирає малий та середній бізнес? 
- Які формати контенту справді продають: TikTok, live commerce, короткі відео, AI-відео чи інфлюенсери? 
- Які технологічні чи ринкові тренди можуть перевернути український e-commerce у найближчі 2–3 роки? 
Модератор: Олексій Мамонтов, CEO та партнер digital-маркетингової агенції Inweb
Учасники дискусії:
- Денис Студенніков, СОО Турум-бурум 
- Ігор Воловий, CEO & Co-founder Elit-Web 
- Алла Петриченко, засновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express 
- Олександр Артюшов, директор з електронної комерції PROSTOR 
- Володимир Поліщук, CEO та співзасновник MUST marketing agency, експерт AllRetail.ua, а також викладач маркетингу й бренд-менеджменту у KSE Graduate Business School та ІТ СТЕП Університет 
00:00
Завершення форуму
Формат
- Виступи ключових спікерів та експертів
- Презентації цифрових продуктів
- Демонстрація кейсів з цифровізації галузі
- Панельні дискусії
- Нетворкінг та кава-брейки
- Експо-зона ІТ-рішень
Реєстрація
ОФЛАЙН
4 000 грн
- Участь та нетворкінг офлайн 
- Кава-брейки 
- Інформаційні матеріали від партнерів 
- Презентації спікерів 
- Відеозапис та фотозвіт форуму 
*При реєстрації 2 і більше учасників, діє знижка 20%: 2 учасники - 6 400 грн, 3 учасники - 9 600 грн, 4 учасники - 12 800 грн, 5 учасників - 16 000 грн
ОНЛАЙН + ВІДЕОЗАПИС
2 500 грн
- Участь онлайн 
- Презентації спікерів 
- Відеозапис форуму 
*Оплата фіксованої суми 2 500 грн дає можливість отримати відеозапис форуму та взяти участь онлайн до 5 представникам від компанії
ПАРТНЕР
Можливість презентувати аудиторії рішення чи продукт: виступ-презентація, розміщення ролл-апа, розміщення стенда, роздаткові матеріали та інші маркетингові опції
МЕДІА-ПАРТНЕР
Надішліть заявку, якщо бажаєте стати інформаційним партнером форуму
*Для ЗМІ, профільних медіа-ресурсів, блогерів
Фото з минулих форумів
Медіа-партнери
Форум у соціальних мережах
Підписуйтеся, щоб першими дізнаватись про спікерів, програму та новини заходу


 
            
              
            
            
          
             
            
              
            
            
          
             
            
              
            
            
          
             
            
              
            
            
          
             
            
              
            
            
          
             
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
            
              
            
            
          
             
            
              
            
            
          
             
            
              
            
            
          
             
            
              
            
            
          
             
            
              
            
            
          
             
            
              
            
            
          
            