11.11.2025, Київ та Онлайн

DIGITAL RETAIL FORUM 2025

Бізнес-форум про цифровізацію ритейлу та електронної комерції #drf2025

Зареєструватися
Програма

Digital Retail Forum 2025 — галузевий форум про цифровізацію ритейлу та e-commerce в Україні. Захід збере провідні компанії для обговорення технологій, трендів і рішень, які трансформують торгівлю в нових умовах.

Ритейл та електронна комерція в Україні швидко трансформуються під впливом технологій, змін у поведінці споживачів і потреби в ефективності. Бізнес активно впроваджує цифрові інструменти, автоматизацію, мобільні сервіси, аналітику та омніканальні рішення, щоб залишатися конкурентоспроможним і гнучким.

Digital Retail Forum 2025 — форум для обговорення того, як українські ритейлери адаптуються до сучасних умов через технології. Захід об’єднає представників торгових мереж, e-commerce, маркетплейсів, системних інтеграторів і digital-команд, щоб обмінятися кейсами впровадження ІТ-рішень, посилення конкурентоспроможності та адаптації до нових викликів ринку.

Аудиторія

  • Продовольчі та непродовольчі торговельні мережі

  • E-commerce-компанії та онлайн-магазини

  • Маркетплейси

  • Ритейл-бренди (одяг, техніка, косметика, DIY, зоотовари тощо)

  • FMCG-компанії

  • Локальні та національні дистриб’ютори

  • Оператори доставки й логістичні сервіси для ритейлу

  • Розробники ІТ-рішень для торгівлі та e-commerce

  • Інтегратори касових, CRM, ERP, WMS та POS-систем

  • Компанії з клієнтського сервісу, маркетингу та аналітики

  • Платіжні провайдери, фінтех-рішення для торгівлі

  • Рекламні та медіа агентства, digital-команди ритейлу

  • Стартапи у сфері retail tech та e-commerce tech

Ключові теми і технології

  • Цифрова трансформація ритейлу

  • Омніканальні стратегії продажів

  • Автоматизація магазинів і back-office

  • Рішення для e-commerce та маркетплейсів

  • Управління клієнтським досвідом (CX)

  • Аналітика споживчої поведінки

  • Big Data у торгівлі

  • Штучний інтелект і персоналізація

  • CRM- та ERP-системи для ритейлу

  • Мобільні застосунки для торгівлі

  • Системи лояльності нового покоління

  • Безпечні та зручні платіжні рішення

  • Кібербезпека в ритейлі

  • Управління ланцюгом постачання (supply chain tech)

  • WMS та логістичні платформи для доставки

  • Рішення для управління асортиментом і ціноутворенням

  • Використання AR/VR у взаємодії з клієнтами

  • Віддалене управління персоналом і магазинами

  • Роль маркетингу в digital-ритейлі

  • Інтеграція онлайн- та офлайн-каналів

  • Генеративний AI у комунікаціях і контенті

  • Рішення для швидкої аналітики продажів у реальному часі

  • Стійкість, енергоефективність та green retail

Спікери

  • Іван Чивкін

    Виконавчий директор Антошка

    Експерт у ритейлі та операційному управлінні з глибокою експертизою у масштабуванні роздрібних мереж. Має багаторічний досвід на керівних позиціях у провідних компаніях: від Chief Area Manager у Будинок Іграшок до COO та CBO мережі Антошка. Спеціалізується на розвитку роздрібного бізнесу, підвищенні операційної ефективності, впровадженні сервісних стандартів та трансформаційних змін.

  • Владлена Русіна

    Операційна директорка мережі АЗК WOG

    Фахівчиня з операційного менеджменту та клієнтського сервісу. Понад 20 років у ритейлі, досвід управління масштабними командами та трансформаціями в умовах постійних змін.

  • Марина Ковальська

    Директорка з проєктів та інновацій EVA.UA

    Понад 10 років досвіду в управлінні IT та e-commerce. Запускає інноваційні рішення, формує культуру управління проєктами та розвиває середовище, у якому зміни стають частиною ДНК компанії.

  • Лідія Сметана

    Засновниця українського бренду жіночого одягу та аксесуарів One By One

    Засновниця українського fashion-бренду ONE BY ONE, що у 2024 році досяг понад 505 млн грн обороту та увійшов до рейтингу Forbes 250. Має ступінь SE MBA та працює як бізнес-ментор і консультант, допомагаючи компаніям із різних індустрій масштабуватися, вибудовувати ефективні операції та бренд-стратегію.

  • Віталій Семенченко

    Співзасновник українського жіночого бренду одягу VOVK

    Підприємець із понад 13-річним досвідом у fashion-індустрії. Демонструє стратегічний і системний підхід до розвитку бізнесу, формування сильної команди та побудови бренду з високим рівнем довіри серед клієнток. Його досвід – про ефективне управління, масштабування та створення цінності для аудиторії.

  • Світлана Євсега

    Head of E-commerce Будинок Іграшок

    Експерт із 9-річним досвідом у e-commerce та роздрібній торгівлі. Спеціалізується на розвитку онлайн-продажів і покращенні клієнтського досвіду, впроваджує рішення, що забезпечують зручний та цілісний шлях покупця між сайтом, мобільним додатком і офлайн магазинами.

  • Микола Чумак

    Співзасновник та CEO IDNT

    Має понад 20 років досвіду у створенні ефективних ритейл-стратегій і сервісних моделей для торговельних мереж, банків і сервісних компаній. Під керівництвом Миколи компанія IDNT реалізувала проєкти у понад 10 країнах світу: від США до Філіппін. Серед клієнтів - Нова пошта, Rozetka, Foxtrot, EVA, Kyivstar, Samsung та інші провідні бренди.

  • Руслан Мурадосілов

    Head of Supply Chain Department COMFY

    Експерт з управління ланцюгами постачання з 7 річним досвідом, який охоплює побутову техніку та електроніку, FMCG і аптечний ритейл. Успішно реалізовував проєкти з впровадження спеціалізованих програм управління товарними запасами. Спеціалізується на впровадженні цифрових рішень для підвищення стійкості та прозорості ланцюгів постачання, оптимізації товарних запасів та побудові ефективних команд.

  • Анатолій Кулик

    Team Lead, Account Management Listex

    Експерт, який знає ритейл зсередини. Понад 8 років працює на перетині технологій та FMCG, допомагаючи бізнесу перетворювати складні дані на прості та дієві рішення. Має глибоку експертизу в аналітиці, діджитал-інструментах і практичному впровадженні технологій, що підсилюють ефективність роздрібних компаній.

  • Марія Цвид

    Product Owner Colobridge

    Product Owner напрямку beinf.ai у Colobridge, де впроваджує AI-рішення для персоналізації клієнтського досвіду. Має 12+ років досвіду в поєднанні даних, AI та комунікацій для зростання продажів, підвищення середнього чека, повторних покупок і розвитку CLV. Працює з предиктивними моделями з 2013 року та прагне, щоб бізнеси впроваджували розумну, ціннісну та персоналізовану комунікацію з клієнтами.

  • Антон Дзюбенко

    Директор з розвитку міжнародного бізнесу Нова пошта

    Експерт з міжнародної доставки. Має 20-річний досвід у сферах телекомунікацій, логістики, фінтеху та FMCG. Володіє глибокою експертизою у розробці продуктів, побудові бізнес-процесів та ринкових експансій.

  • Вікторія Ільченко

  • Антон Бабенко

    CIO KIDDISVIT, CEO МАППА ФЕМЕЛІ

    Експерт із ІТ-супроводу бізнесу під ключ. Спеціалізується на стратегічному плануванні, архітектурі цифрових рішень, інформаційній безпеці та впровадженні корпоративних застосунків.

  • Євген Катрич

    Засновник та CEO компанії WEBSPARK

    Підприємець із понад 20-річним досвідом у сфері IT. Заснував кілька бізнесів у галузі технологій та ритейлу. Спеціалізується на створенні й масштабуванні двосторонніх маркетплейсів і продуктових рішень.

  • Олександр Трохименко

    CIO TA-DA!

    З 2024 року обіймає позицію Chief Information Officer у TA-DA!. Має понад 7 років досвіду у DevOps-інженерії, hardware-рішеннях та AI-інтеграціях. Поєднує глибоку технічну експертизу з лідерством і стратегічним баченням, розвиває технологічну екосистему TA-DA! та впроваджує гнучкі процеси в компанії.

  • Віталій Кондратюк

    Head of Retention Strategy Department CDP eSputnik

    Фахівець із розвитку бізнесу, продажів та retention-маркетингу. Має понад 20 років досвіду роботи в ритейлі.

  • Оксана Фоменко

    Retention & Email Marketing Specialist MasterZoo

    Спеціалістка з e-mail маркетингу та retention-напрямку. Має понад 6 років досвіду роботи в ритейлі.

  • Антон Липський

    Head of PPC Department Netpeak

    Антон має більше 18 років досвіду в digital-маркетингу та понад 30 реалізованих рекламних проєктів для відомих брендів. Також викладач на Choice31, активний спікер та автор експертних матеріалів.

  • Тарас Кудла

    eCommerce Lead Lacoste

    Експерт у сфері eCommerce, цифрової трансформації та операційного управління в ритейлі (Lacoste, SuperStep). Має 10+ років досвіду у запуску та масштабуванні онлайн-бізнесу, розвитку омніканальних стратегій і впровадженні технологічних рішень для fashion та lifestyle-брендів.

  • Олександр Рольський

    CEO newage

    Експерт із 12-річним досвідом у рекламі, аналітиці та стратегії. Сертифікований тренер GMP, керує командою, розвиває клієнтський портфель і впроваджує ефективні процеси. Співавтор методології Цілісного аналізу медійної реклами, реалізував понад 100 успішних кейсів. Постійний спікер профільних заходів та автор матеріалів про рекламні технології.

  • Олексій Гришин

    Директор з контрактної логістики Нова пошта

    Має понад 17 років досвіду у логістиці та управлінні ланцюгами постачання. У Новій пошті відповідає за розвиток фулфілменту та міжнародних операцій, створюючи сучасні рішення для бізнесу в Україні та Європі. Впроваджує підхід постійних покращень і Lean-філософію, поєднуючи швидкість, якість і клієнтоорієнтованість. До Нової пошти керував логістикою у GoodWine, Premier Food, Adidas Україна та SEAT, розвивав імпортні, складські та дистрибуційні процеси, впроваджував автоматизацію та підвищував ефективність операцій.

  • Андрій Желтов

    Старший IT / IP юрист Legal IT Group

    Фокусується на укладанні та аналізі контрактів для ІТ-рішень, включаючи програмне забезпечення, SaaS-платформи та технологічні ініціативи, а також на охороні авторських прав і торговельних марок.

  • Олексій Вовк

    Керівник команди проєктних менеджерів та впровадження Дії

    З 2021 року розвиває напрямок інтеграції Дії у сервіси бізнесу, щоб українці могли користуватися цифровими інструментами у якомога більшій кількості життєвих ситуацій, а компанії - працювали швидше та ефективніше.

  • Микола Ханко

  • Вікторія Герух

    CEO uTrigg

    Поведінковий маркетолог з хіміко-біологічною освітою та міжнародним ступенем MBA. Спеціалізується на використанні ШІ в маркетингу, є засновником стартапу та запрошеним спікером Корнельського і Піттсбурзького університетів. Раніше очолював напрям діджитал-маркетингу у фармацевтичній компанії AstraZeneca.

  • Олексій Мамонтов

    CEO та партнер digital-маркетингової агенції Inweb

    Має понад 7 років досвіду у сфері digital-маркетингу. Спеціалізується на розробці та реалізації бізнес- і маркетингових стратегій.

  • Денис Студенніков

    СОО Турум-бурум

    UX/UI-експерт із 10-річним досвідом. Працював із Samsung, Intertop, Thule, Shabo, Dobovo. Член експертної ради CX Excellence Awards 2025, спікер Програми розвитку ритейлу від Google. Регулярний спікер вебінарів і конференцій від Plerdy, UAATeam, Webinale (Берлін), Online Ecommerce Conference for Conversion Growth спільно з CXL, Hotjar, Optimizely та Baymard Institute.

  • Ігор Воловий

    CEO & Co-founder Elit-Web

    За 10 років пройшов шлях від студента до співзасновника та керівника однієї з найбільших інтернет-маркетингових агенцій України з командою 120+ фахівців. Відкрив філії у США, Німеччині та Польщі, реалізував понад 2500 проєктів, зокрема для АТБ, SWEET.TV та ROSHEN.

  • Алла Петриченко

    Засновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express

    Експертка в сфері інтернет-маркетингу та електронної комерції. Має понад 15 років досвіду в e-Commerce, веб-маркетингу та побудові бізнес-процесів. Організаторка освітніх програм, спікерка платформи Дія.Бізнес.

  • Олександр Артюшов

    Директор з електронної комерції PROSTOR

    Експерт з e-commerce із 12+ роками досвіду, працює у сфері онлайн-ритейлу з 2013 року. Має широку експертизу в категоріях споживчої електроніки і FMCG та реалізував численні проєкти, що забезпечили зростання продажів і частки ринку у різних сегментах. Серед недавніх успішних кейсів – запуск сервісу Click&Collect Чік-Клік та проєкту Простір чистоти.

  • Володимир Поліщук

    CEO та співзасновник MUST marketing agency, експерт AllRetail.ua, а також викладач маркетингу й бренд-менеджменту у KSE Graduate Business School та ІТ СТЕП Університет

    Маркетинг-експерт із 15+ роками досвіду в українському ритейлі та FMCG. Працював Chief Brand Officer у Родинна ковбаска, Marketing Director у мережах Територія мінімальних цін, ЖУК та медичній лабораторії Medis. Спеціалізується на розвитку брендів, управлінні споживчим досвідом і впровадженні маркетингових інновацій.

  • Валерія Лавська

    CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo

    Понад 8 років працює в маркетингу, запускала та керувала Promodo Hub, мала досвід у журналістиці. Як маркетинг-директор Promodo оновила комунікацію агенції, перезапустила сайти та готувала кейси-фіналісти Effie Ukraine, MIXX Awards та European Search Awards. Долучила Promodo до CEEDA. Серед клієнтів агенції – Rozetka, Comfy, Дарниця, monobank, Нова пошта, Lenovo, Vodafone, INTERTOP та нові зірки українського бізнесу: Ruslan Baginskiy, Kachorovska, Etnodim.

  • Богдан Кривенко

    CMO Portmone

    Понад 12 років у маркетингу та 5+ років в e-commerce. Керує маркетингом у Portmone, розвиває B2C і B2B напрями та підсилює продуктову складову бізнесу. AI-ентузіаст, активно впроваджує автоматизацію та генеративні технології у роботу команди.

  • Кирил Попов-Черкасов

    Директор з e-commerce Фокстрот

    Експерт з e-commerce та цифрової трансформації з 20+ роками досвіду у ритейлі, банкінгу та технологічних проєктах. Допомагає бізнесу будувати цифрові екосистеми та масштабувати онлайн-продажі. Спеціалізується на омніканальності, data-driven маркетингу та покращенні клієнтського досвіду (CX). Впроваджує сучасні технології (аналітика, CRM, AI) для досягнення вимірюваних бізнес-результатів.

  • Анна Щур

    Head of Marketing Prom

    Має 10+ років у дірект- та retention-маркетингу. Останні 5 років розвиває операційний маркетинг найбільшого маркетплейсу України – Prom. Разом із командою побудувала ефективну систему комунікацій із клієнтами: перейшла від промо-листів до автоматизованих тригерних кампаній. Виступала на eSputnik, Apix-Drive, Digital Retail Forum, MailMeConf та інших подіях.

200+ делегатів

Форум збере ІТ-фахівців, digital-лідерів і представників ритейлу та e-commerce з усієї України

20+ спікерів

Експерти з ІТ, ритейлу та e-commerce поділяться кейсами цифровізації, автоматизації та впровадження технологій

8 годин

Цінного контенту, нетворкінгу та обміну досвідом

Партнери

Партнер

Партнер

Логістичний партнер

Партнер із персоналізації клієнтського досвіду

Партнер

Партнер з автоматизації

Експо

Програма

09:00-09:50

Реєстрація, ранкова кава та нетворкінг


09:50-10:00

Відкриття форуму


10:00-10:50

Дискусія: Ритейл 2025 – трансформація класичних мереж в епоху даних, технологій і нового споживача

Питання:

  1. Як змінилась поведінка українського покупця за останні два роки і як мережі адаптують стратегії під нові очікування?

  2. Які інновації в класичному ритейлі реально спрацювали в Україні: self-checkout, мобільні додатки, програми лояльності, AI-аналітика?

  3. Як ритейл балансує між оптимізацією витрат і розвитком клієнтського досвіду?

  4. Чи є маркетплейси партнерами чи конкурентами та як змінюється модель офлайн/онлайн?

  5. Наскільки українські мережі готові до омніканальності: чи бачить клієнт єдиний бренд у магазині, додатку та доставці?

  6. Які технологічні рішення сьогодні приносять найбільший бізнес-ефект: аналітика, автоматизація, прогнозування, AI?

  7. Що стане головним драйвером ритейлу у 2026–2027 роках: AI, персоналізація, клієнтський досвід, сервіс чи щось нове?

Модератор: Микола Чумак, співзасновник та CEO IDNT

Учасники дискусії:

  • Іван Чивкін, виконавчий директор Антошка

  • Владлена Русіна, операційна директорка мережі АЗК WOG

  • Марина Ковальська, директорка з проєктів та інновацій EVA.UA

  • Лідія Сметана, засновниця українського бренду жіночого одягу та аксесуарів One By One

  • Віталій Семенченко, співзасновник українського жіночого бренду одягу VOVK

  • Світлана Євсега, Head of E-commerce Будинок Іграшок


10:50-11:10

ІВР в дії: Як синхронізувати ланцюг постачання з реальністю

Руслан Мурадосілов, Head of Supply Chain Department COMFY


11:10-11:30

E-commerce, який працює: коли контент і технології грають в одній команді

Анатолій Кулик, Team Lead, Account Management Listex


11:30-11:55

Conversational Commerce: як ШІ змінює клієнтський досвід

  • Що таке conversational commerce та як це змінює підхід до онлайн-покупок

  • Як AI-агент супроводжує клієнта на кожному етапі - від першого звернення до повторних замовлень

  • Як персоналізоване спілкування допомагає швидше знайти потрібні товари та покращити досвід клієнта

  • Як передати в онлайні те саме відчуття персонального контакту, яке ми звикли мати в офлайн-магазині

Марія Цвид, Product Owner Colobridge


11:55-12:15

Міжнародна доставка Новою поштою. Більше можливостей для e-commerce

Антон Дзюбенко, директор з розвитку міжнародного бізнесу Нова пошта


12:15-12:45

Своєчасне оновлення парку інформаційних систем для підтримки конкурентних переваг торгової мережі

Вікторія Ільченко, бізнес-аналітикиня Спілки Автоматизаторів Бізнесу


12:45-13:15

Кава-брейк та нетворкінг


13:15-13:35

IT-стратегія поза технологіями: що є цінністю та чому важливо мислити критично

Антон Бабенко, CIO KIDDISVIT, CEO МАППА ФЕМЕЛІ


13:35-13:55

Кейс впровадження online-примірочної на базі ШІ для fashion-ритейлера KAPSULA

  • Практичний досвід інтеграції технологій штучного інтелекту в продукти

  • Як технології штучного інтелекту змінюють досвід покупок, зокрема, у fashion-ритейлі

  • Етапи створення та інтеграції віртуальної примірочної: від ідеї до реального застосування

  • Фейли, з якими ми зіштовхнулися при інтеграції

  • Результати для бізнесу: вплив на конверсію і залученість клієнтів

Євген Катрич, засновник та CEO компанії WEBSPARK


13:55-14:15

Self-checkout та каси майбутнього: без черг і контактів

Олександр Трохименко, CIO TA-DA!


14:15-14:40

Як MasterZoo та eSputnik перетворили рекомендації на стабільне джерело продажів

Віталій Кондратюк, Head of Retention Strategy Department CDP eSputnik та Оксана Фоменко, Retention & Email Marketing Specialist MasterZoo


14:40-15:00

Meta Ads у fashion e‑commerce: як Lacoste та Netpeak масштабували продажі на +120%

Антон Липський, Head of PPC Department Netpeak та Тарас Кудла, eCommerce Lead Lacoste


15:00-15:20

Діджитал-Україна 2025 під мікроскопом – тренди, аудиторії та формула результату

  • Де зараз ваша аудиторія та що вона готова купувати: свіжі дані про поведінку й купівельну спроможність українців у 2025

  • Полювання на преміум-користувача - 5 млн українців платять за контент і сервіси: як їх знайти, зацікавити та розрахувати вартість залучення

  • Оптимальна частота контакту, найдієвіші комбінації каналів і реальні ціни розміщення у топових YouTube-нішах

Олександр Рольський, CEO newage


15:20-15:40

Фулфілмент Нової пошти: Від швидкої доставки – до швидкої покупки

Олексій Гришин, директор з контрактної логістики Нова пошта


15:40-16:10

Кава-брейк та нетворкінг


16:10-16:25

Що важливо мати для e-commerce та маркетплейсів у публічних документах при виході на ринки ЄС та України в 2026 році

  • Надійна публічна оферта як інструмент управління ризиками та уникнення суперечок з покупцями і продавцями

  • Захист прав споживачів у cross-border торгівлі: як налаштувати процеси

  • Специфіка compliance для маркетплейсів та особливості платформних регуляцій

Андрій Желтов, старший IT / IP юрист Legal IT Group


16:25-16:40

Дія для ритейлу: як державні цифрові інструменти підвищують ефективність бізнесу

  • Які цифрові інструменти Дії вже сьогодні допомагають представникам e-commerce та ритейлу

  • Як ці сервіси роблять бізнес ефективнішим, швидшим і ближчим до клієнтів

Олексій Вовк, керівник команди проєктних менеджерів та впровадження Дії


16:40-16:55

Full digital підхід при запуску брендів та категорій

Микола Ханко, COO IProspect Ukraine


16:55-17:10

Кейси використання емоційного ШІ. Як зловити свій профіт?

  • Хайп ШІ і як на ньому заробити ритейлеру?

  • Як виглядає персоналізація майбутнього?

Вікторія Герух, CEO uTrigg


17:10-18:00

Дискусія: E-commerce & Marketplaces 2025 – що змінить онлайн-торгівлю в Україні

Питання:

  1. Як змінилась поведінка українського онлайн-покупця і як бізнеси адаптують свої стратегії під нову реальність?

  2. Маркетплейси чи власний e-commerce: хто реально виграє у боротьбі за клієнта?

  3. Генеративний AI у маркетингу та e-commerce: які рішення вже приносять продажі, а що ще тестується?

  4. Як дані, аналітика та персоналізація допомагають e-commerce краще розуміти клієнта та підвищувати конверсії?

  5. Які digital-інструменти сьогодні працюють без великих бюджетів та що обирає малий та середній бізнес?

  6. Які формати контенту справді продають: TikTok, live commerce, короткі відео, AI-відео чи інфлюенсери?

  7. Які технологічні чи ринкові тренди можуть перевернути український e-commerce у найближчі 2–3 роки?

Модератор: Олексій Мамонтов, CEO та партнер digital-маркетингової агенції Inweb

Учасники дискусії:

  • Денис Студенніков, СОО Турум-бурум

  • Ігор Воловий, CEO & Co-founder Elit-Web

  • Алла Петриченко, засновниця української платформи для створення інтернет-магазинів Shop-Express

  • Олександр Артюшов, директор з електронної комерції PROSTOR

  • Володимир Поліщук, CEO та співзасновник MUST marketing agency, експерт AllRetail.ua, а також викладач маркетингу й бренд-менеджменту у KSE Graduate Business School та ІТ СТЕП Університет

  • Валерія Лавська, CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo

  • Богдан Кривенко, CMO Portmone

  • Кирил Попов-Черкасов, директор з e-commerce Фокстрот

  • Анна Щур, Head of Marketing Prom


18:00

Завершення форуму

Формат

  • Виступи ключових спікерів та експертів

  • Презентації цифрових продуктів

  • Демонстрація кейсів з цифровізації галузі

  • Панельні дискусії

  • Нетворкінг та кава-брейки

  • Експо-зона ІТ-рішень

Реєстрація

ВІДЕОЗАПИС + ПРЕЗЕНТАЦІЇ

2 500 грн

Форум успішно відбувся! Реєстрація закрита.

Якщо ви лише побачили інформацію про даний захід, а теми та доповідачі вам цікаві, ви маєте можливість замовити повний відеозапис форуму і пакет презентацій спікерів.

Отримайте відеозапис Digital Retail Forum 2024 та Digital Retail & Ecommerce Forum 2023 у подарунок!

Замовити

Фотозвіт

Медіа-партнери

Форум у соціальних мережах

Підписуйтеся, щоб першими дізнаватись про спікерів, програму та новини заходу